پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118780
بهره‌مندي 78 درصد از بيماران چهارمحال و بختياري از يارانه سلامت
تاریخ انتشار : 1393/06/15 10:40:07
نمایش : 1532
از ابتداي اجراي طرح تحول سلامت 53 هزار و 843 نفر در مراكز درماني استان بستري شده‎اند که ۷۸ درصد از اين تعداد از يارانه سلامت بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دكتر مرتضي هاشم‌زاده با اشاره به اقدامات انجام گرفته برنامه تحول سلامت در استان، كل بيماران بستري در مراكز درماني استان را از ابتداي طرح تاكنون ۵۳ هزار و ۸۴۳ نفر اعلام كرد و افزود: ۷۸ درصد از اين تعداد از يارانه سلامت بهره‌مند شده‌اند.

به گفته وي، در مدت اجراي برنامه ۳۷ هزار و ۵۹۶ بيمار مشمول حمايت برنامه شده‌اند و درصد پوشش خدمات توسط بيمه ۷۷ درصد بوده است.

هاشم‌زاده گفت: سرانه يارانه دارو ۷۵ هزار و ۹۲۲ ريال و سرانه يارانه تجهيزات ۱۹۷ هزار و ۳۱۸ ريال است.

رئيس دانشگاه علوم پرشکي شهرکرد با بيان اينكه بيمارستان آيت‌الله كاشاني شهركرد بيشترين بيماران بستري را با آماري بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۹۸ مورد داشته است، افزود: بيماران بستري در اين بيمارستان مشمول بيشترين يارانه شده‌اند.

به گفته وي، يارانه سلامت در بيمارستان آيت‌الله كاشاني حدود۸۴۰ هزار ريال و در بيمارستان هاجر(س) شهركرد حدود ۵۰۰ هزار ريال است.

هاشم‌زاده اذعان داشت: همچنين بيشترين مبلغ يارانه دارو و تجهيزات نيز مربوط به بيمارستان آيت‌الله كاشاني بوده است.

‌وي گفت: بيمارستان امام جواد(ع) ناغان با ۷۴۸ بيمار كمترين تعداد بيماران بستري را در بين بيمارستان ها به خود اختصاص داده است.

معاون درمان دانشگاه نيز مهمترين مشكل در بسته ارتقاء‌ ويزيت را كمبود فضاي فيزيكي جهت استقرار متخصصان دانست و افزود: زمان ويزيت بيماران در درمانگاه ها بايد به حد استاندارد برسد تا بيماران در واحد هاي سرپايي خدمات خوبي دريافت کنند.

دكتر اكبر سليماني گفت: شوراي علمي تخصصي به زودي فعاليت خود را در سطح دانشگاه آغاز مي کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html